سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته


!~ آخـر 10 مواضيع ~!
إضغط على شارك اصدقائك او شارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع
من 5 عدد المصوتين: 0
انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-15-2012, 07:22 PM
الصورة الرمزية KIKO
عضو متألق
 
شكراً: 78
تم شكره 99 مرة في 21 مشاركة

KIKO عضوية تخطو طريقها









افتراضي Do Not Stop مدونتي The best

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هااااااااااااااااااااا

اخيرا فتحت مدونتي

المدونة هكتب فيها كل حاجة عن اي حاجة

هقول كل حاجة بدون حدود

حدث ولا حرج

نبدا بالمعلومات:

احمد من مصر 14 سنة

من اعز اصدقائي اللي عرفتهم

BLOODY PIANO

mondrado


natsu salamender

Big Boss

وفي غيرهم كتير لكن مش في بالي دلوقتي




رد مع اقتباس
7 أعضاء قالوا شكراً لـ KIKO على المشاركة المفيدة:

قديم 06-11-2012, 06:23 PM   رقم المشاركة : 2
KIKO
عضو متألق






 

الحالة
KIKO غير متواجد حالياً

 
KIKO عضوية تخطو طريقها

شكراً: 78
تم شكره 99 مرة في 21 مشاركة

 
افتراضي رد: Do Not Stop مدونتي The best

ياااااه تصدقو الواحد من كتر الغياب نسي ان عنده مدونة

اقولكم بصراحة انا ليه اختفيت

السبب الرئيسي لغيابي هو ..... هو..... هو......

نكمل بعد الفاصل هع

.
.
.
.
.
.
.
.


نكمل الرد الاللي جاي لاني لسة ضارب كنتاكي وعايز ءانتخ<<<<اكيد ماحدش فاهم معنى الكلمة لكن مش مهم

see U later

رد مع اقتباس
7 أعضاء قالوا شكراً لـ KIKO على المشاركة المفيدة:
قديم 06-11-2012, 06:44 PM   رقم المشاركة : 3
KIKO
عضو متألق






 

الحالة
KIKO غير متواجد حالياً

 
KIKO عضوية تخطو طريقها

شكراً: 78
تم شكره 99 مرة في 21 مشاركة

 
افتراضي رد: Do Not Stop مدونتي The best

back

نرجع للموضوع اللي تكلمنا فيه ........ ثانية واحدة هو كان آآه افتكرت

كان بيتكلم عن حاجة في ... الكورة تقريبا او حاجة زي كدا

ايوة بعد ساعة من التفكير لقيته

انا كنت هسيب المنتدى ليه؟؟؟؟؟؟؟

.............

...........

يللا جاوبوا مستنيين ايه؟؟

ههههههههه

المهم

انا فكرت اسيبه واخلع لما حسيت اني لابس هدوم كتيير قلت افك شوية ههههههههههههه

لاني حسيت الادارة بتستهبلنا

بس اكتشفت العكس

وانا بعترف ان مافيش مانع ان الواحد يعتذر.......

ايه بتبصولي ليه انا قصدي لو حد عمل حاجة يلحق يعتذر


__________________________________________________ ________


.....later

رد مع اقتباس
7 أعضاء قالوا شكراً لـ KIKO على المشاركة المفيدة:
قديم 06-12-2012, 09:48 AM   رقم المشاركة : 4
KIKO
عضو متألق






 

الحالة
KIKO غير متواجد حالياً

 
KIKO عضوية تخطو طريقها

شكراً: 78
تم شكره 99 مرة في 21 مشاركة

 
افتراضي رد: Do Not Stop مدونتي The best

صباح الفل والورد والياسمين <<<<بالعربي صباح الزهور

انا دخلت كدا قلت اصبح واطلع تاني اصل بيني وبينك انا عايز انام

انا ايه اللي صحاني اساسا

على راي المثل:ابوها راضي وانا فاضي مالك انت ومال فاضي ولا بيعمل ايه اساسا<<<قفشات افلام LOL

__________________________________________________ ________________________



طيب خلعون انا دلوقتي عشان قبل مانام في حجات لازم اعملها<<<ابو الليف

اكيد هتستغربو مين ابو الليف دا عالم مجنون شغال في علم الادب وقلة الادب هههههه

لا بجد دا مغني شعبي<<<مش قلتلكو عالِم

I'll catch up with U later

....bye

رد مع اقتباس
4 أعضاء قالوا شكراً لـ KIKO على المشاركة المفيدة:
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


-:مواضيع أخرى تفيدك:-
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
(())مدونتي (()) مجرد انسان مدونات الأعضاء
مدونتي h.n عاشقت البحر مدونات الأعضاء
مدونتي انا دموع الحزن مدونات الأعضاء
هل هذه مدونتي ؟؟ ѕαωαкσ•✿ مدونات الأعضاء
مدونتي mèġĀ MĺŅĐ مدونات الأعضاء


الساعة الآن 10:35 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة لموقع مونمس / " يمنع منعاً باتا المواضيع السيئة المخالفة للشريعة الإسلامية" التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي المنتدى وإنما رأي الكاتب نفسه
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0