|
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
|
|
|
|
إضغط على
|
|
|
أدوات الموضوع |
من 5
عدد المصوتين: 0
|
انواع عرض الموضوع |
|
|
رقم المشاركة : 4 |
|
![]()
شكراً: 1,467
تم شكره 721 مرة في 420 مشاركة
|
نكت2010
************************************************** ما الفرق بين البطة والوزة...؟ 1- تقدر تحلق شعرك زلبطة لكن ماتقدرش تحلقة زلوزة 2- فية رحالة اسمة ابن بطوطة لكن مافيش رحالة اسمة ابن وزوزة 3- تقدر تبلبط في البحر لكن ماتقدرش تبلوز فية 4- كلنا بنتغطى في الشتاء ببطانية لكن مابنتغطاش بوزانية 5- الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها ![]() غبي دافن نصه في الارض...ليه ؟ بيصور فيديو كليب انا عايش ومش عايش ![]() مرة واحد راح يشترى ساعة لقاها غالية اشترى 5 دقايق ![]() مرة واحد كل ما يشوف البرق يضحك ليه ؟ عشان يطلع حلو فى الصورة
|
|
|
|
| 7 أعضاء قالوا شكراً لـ العنكبوت على المشاركة المفيدة: |
| مواقع النشر (المفضلة) |
|
|