عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-20-2010, 05:09 PM
الصورة الرمزية omarhessouka
omarhessouka omarhessouka غير متواجد حالياً
مشرف المنتدى الرياضي
 
شكراً: 4,616
تم شكره 6,276 مرة في 2,160 مشاركة

omarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدىomarhessouka عضوية شعلة المنتدى









Hasri عيشها صح... (تفاءلوا بالخير تجدوه)...;الحياة كوب شاي وأنت شخص مميز؟؟؟

  السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا تذهب الي حيث تأخذك الحياة ......ولكن خذ الحياة إلي حيث أنت ذاهب
وتذكر دائما........................أنك ولدت لتحيا... ولست حيا لأنك ولدت...

(القوة بين إيديك) لأ مش فودافون...... ده كل واحد فينا قوته بين ايديه هو أكتر واحد عارف هو مين؟ وعايز ايه؟ وقدراته ايه؟وعايز يوصل لفين؟


الصفحة دي نفسي نتجمع فيها وهدفي منها نكون احباب في الله في الدنيا ونفيد بعض ونستفيد ونتقابل علي منابر من نور يوم القيامة.
عن أبي هريرة رضي الله عنه أن النبي صلي الله عليه وسلم أخبر أن الله يقول يوم القيامة: أين المتحابون بجلالتي اليوم أظلهم في ظلي يوم لا ظل إلا ظلي.اللهم اجعلنا منهم.


إن شاء الله هاضيف مواضيع في الصفحة دي عن كل شىء في الحياة دين دنيا سياسة تنمية بشرية أو في أي مجال في الحياة بس مش أنااللي هكتب المواضيع بصراحة معنديش موهبة الكتابة بس بحب أجمع الأشياءالقيمة وبحب المنتدي والأعضاء جدا ونفسي أوصلكم ولو معلومة بسيييييييييطةتفيد لو انسان واحد فقط في حياته.

معلش طولت عليكوا يارب الموضوع يعجبكوا وتلاقوا فيه الافادة وأتمني انكم تشاركوني بأرائكم وبأفكاركم ولو بنصيحة صغيرة ممكن تصلح حياة انسان ولوبكلمة بسيطة وتكون الصفحة دي ملكنا كلنا.




إن شاء الله هضيف موضوع جديد كل يوم جمعة ويارب يحفظكوا ويرعاكوا ونكون مع بعض في الفردوس الأعلي.
إضغط هنا لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي.


هستناااااااااااااااااااااااااااااااكووووا



-:مواضيع أخرى تفيدك:-

Share

التوقيع :
رد مع اقتباس