سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته

العودة   ملتقى مونمس ® > قسم أسرة مونمس > استراحة الشباب

!~ آخـر 10 مواضيع ~!
إضغط على شارك اصدقائك او شارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع
5.00 من 5 عدد المصوتين: 3
انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-12-2012, 11:00 PM
الصورة الرمزية hawary
عضوية ذهبية
 
شكراً: 7,237
تم شكره 4,707 مرة في 993 مشاركة

hawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاً









افتراضي نكت 2012 الجزء الرابع روعه

 


يوم الجمعه في وقت متأخر تقريبا الساعه الواحده والنصف
كتبت نكت 2012 الجزء الرابع وانتهيت منها
كنت بمسح صوره ضغط back بالخطأ الموضوع كله طار
هضطر اعمله تاني حركه صعبه موت
وبعد التنسيق والسهر
ولكن سبحان الله هذه المره جمعت نكت افضل من الموضوع السابق
وكلها جديده
شكلي طولت اهدي ورود للاعضاء الاحبه

ندخل علي الموضوع بس نسمع حكمه سريعا
(((اسرع ثلاث كائنات بشرية :
الفهد ...النعامة ...

وبنت لاحقها صرصور)))
مش عارف البنات ربنا يقويهم يخافوا منه ليه
الصين يموت فيه موت قول لواحد صيني ابوك ولا الجبنه
يقولك طبعا ابويا _طيب ابوك ولا الصراصير يقولك شوربه الصراصير برقبته
هههههههههههههههههه شكلي هقلب الموضوع مدونه
انا بجهز نفسي علشان اعمل مدونه تكون دماااااااااااار


بمناسبه الاصحاب
هناك حقيقه علميه تقول
ان الموبايل افضل من الصاحب
اذا وقع (طاح )موبايلك تشهق وكأنك هتموت وراه
اما اذا وقع صاحبك بتموت علي روحك



من الضحك


شيخ قاعد يقول الستات نعمه من ربنا
المفروض كل واحد يروح يبوس ايد مراته

واحد قال ياعم الشيخ انا مش متجوز
رد الشيخ
وقال له
انت تبوس
ايدك وش وظهر


وعلي رأي المثل الجواز نصف الدين
والنصف التاني مشاكله
___________________________
ثلاثه اندال بيتنافسوا مين اكثر واحد ندل فيهم
الاول :لقي ست عجوزه ماشيه علي عصايا اخدها منها
التاني:اخد العصايا وضربها بيها
الثالث: وقف يضحك سألوه بتضحك ليه

قال لهم اصل دي امي
___________________-
مش ندل ده واااااطي


فيه مثل يقول وراء كل رجل عظيم امرأه عظيمه
والجميع يظن انها الزوجه
ولكن هذا خطأ فادح
انما هي امه____ الام هي المرأه العظيمه التي تصنع العظماء
كما قال شيخنا محمد حسين يعقوب
انما الزوجه تأخذ الزوج علي الجاهز

نرجع للنكت
____________________________
ندل بيسألوه نفسك ابوك يموت
وتأخذ الورث
قال لا لا
يتقتل واخذ الديه والورث
__________________بتاجر في ابوه ندل ندل

دي حقيقه مش نكته
فيه واحده بتشتم في مدونه لها تقول اعضاء اغبياء
مثل قائدكم
بتحسسني اني احنا في سفينه
والمشكله ان حسن الخلق طار من القلوب
وطبعا اللي يزعل يبقي لسه صغير
كل انسان بيشوف في حياته كثير من المواقف التي تحتاج الصبر والسماحه انا شوفت الموضوع قلت عادي منها كتير
شئ جميل هناك من يمدح ومن يزم ومن يفرح ومن يحزن
ولكن الي المستقبل و الي القمه نحن نسير
انا مثلا عندي 21 سنه شوفت كتير من المواقف
والاحزان ولكن لابد للانسان ان ينطلق
واهم شئ ان يتعلم لكي يكون الافضل ونحو الافضل
يعني مواقف تعلمك وتقف مع نفسك وتقول ان شاء الله
لن اقع فيه مره اخري هذه هي الحياه

انا اسف لان الموضوع بيهرب مني
نرررررررررررررررررررجع للنكت

واحد عنده زهايمر كان بيلعب رياضه
قعد يجري يجري يجري
وبعدين تعب وطي وسند علي ركبته من الارهاق
وبعد شويه قام وقال


سمع الله لمن حمده
_____________________الزهايمر صعب ياناس ________

بمناسبه الزهايمر
انا ممكن اكون رايح مشوار رايح تمرين او شغل
واطلع الموبايل اشوف الساعه كام
ممكن اطلعه خمس مرات وابص في الساعه وانسي
اني عايز اعرف الساعه
وممكن اسرح وانا رايح مكان اعدي المكان وامر عليه
وبعد ما افوق ارجع تاني وانا محروووووووووج

شئ صعب والناس تقول شباب
الشباب مات ياناس
كفايه كده نكت ولسه عندي نكت روعه
الموضوع القادم ان شاء الله


-:مواضيع أخرى تفيدك:-

Share

التوقيع :




رد مع اقتباس

قديم 02-12-2012, 11:05 PM   رقم المشاركة : 2
hawary
عضوية ذهبية






 

الحالة
hawary غير متواجد حالياً

 
hawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاً

داعم للمنتدى التميز في قسم الأسرة العام وسام العضو المشارك التميز في القسم الإسلامي 

شكراً: 7,237
تم شكره 4,707 مرة في 993 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

انا كنت مجهز نكت كتير بس الموضوع هرب مني(يعني دخلت في مواضيع اخري)
وقلبت الموضوع قصه حياتي
انا اسف
الموضوع القادم ان شاء الله نكت اروع مليون مره

رد مع اقتباس
3 أعضاء قالوا شكراً لـ hawary على المشاركة المفيدة:
قديم 02-12-2012, 11:32 PM   رقم المشاركة : 3
شذى الحور
مشرفة منتدى العام والطبخ






 

الحالة
شذى الحور غير متواجد حالياً

 
شذى الحور عضوية معروفة للجميعشذى الحور عضوية معروفة للجميعشذى الحور عضوية معروفة للجميعشذى الحور عضوية معروفة للجميعشذى الحور عضوية معروفة للجميعشذى الحور عضوية معروفة للجميع

أفضل رسام الوسام الذهبي فريق التميز وسام العضو المشارك 

شكراً: 7,337
تم شكره 4,750 مرة في 1,609 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

هههههه..~

اول شيء اشكرك على الموضووع ..~
بس بصراحة ابدعت يالهواري هههه صارت مدونه ما نكت ههه ..~

المهم ..~
بالنسبة للصراصير انا ما اخااف منها .. يا اخي هذي مخلوقات صغيرة .. صغنووونة صح؟؟ .. << اكيد صح يا سوسو..~


دمت في حفظ الله وان شاء الله نشوف مدونتك الجديدة وموضوع النكت بس لا تخلط بينهم الله يخليك ..<< ههههه خلاااص يا اختي فهمنا ..~

تقبل مرووري ..~

رد مع اقتباس
2 أعضاء قالوا شكراً لـ شذى الحور على المشاركة المفيدة:
قديم 02-12-2012, 11:40 PM   رقم المشاركة : 4
hawary
عضوية ذهبية






 

الحالة
hawary غير متواجد حالياً

 
hawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاً

داعم للمنتدى التميز في قسم الأسرة العام وسام العضو المشارك التميز في القسم الإسلامي 

شكراً: 7,237
تم شكره 4,707 مرة في 993 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

كلامك صحيح ياسوسو
ونورتي موضوعي
بمرورك الاكثر من رائع
هههههههههههههههههه
[

آخر تعديل hawary يوم 02-12-2012 في 11:43 PM.

رد مع اقتباس
قديم 02-12-2012, 11:53 PM   رقم المشاركة : 5
Sasuke.Uchiha
عضو موقوف






 

الحالة
Sasuke.Uchiha غير متواجد حالياً

 
Sasuke.Uchiha عضوية لديها صيت بسيطSasuke.Uchiha عضوية لديها صيت بسيطSasuke.Uchiha عضوية لديها صيت بسيط

مصمم مبدع 

شكراً: 1,311
تم شكره 1,279 مرة في 409 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

خخخخخخخخخخخخ
خصوصتا بتاع الثلاثة الانذال ههههههههههههههههههههه

رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Sasuke.Uchiha على المشاركة المفيدة:
قديم 02-13-2012, 12:03 AM   رقم المشاركة : 6
hawary
عضوية ذهبية






 

الحالة
hawary غير متواجد حالياً

 
hawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاً

داعم للمنتدى التميز في قسم الأسرة العام وسام العضو المشارك التميز في القسم الإسلامي 

شكراً: 7,237
تم شكره 4,707 مرة في 993 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

نورت اخي خالد بمرورك الرائع

رد مع اقتباس
قديم 02-13-2012, 12:30 AM   رقم المشاركة : 7
[email protected]
مراقب سابق






 

الحالة
MR.@hmed غير متواجد حالياً

 
MR.@hmed عضوية مميزة فعلاًMR.@hmed عضوية مميزة فعلاًMR.@hmed عضوية مميزة فعلاًMR.@hmed عضوية مميزة فعلاًMR.@hmed عضوية مميزة فعلاًMR.@hmed عضوية مميزة فعلاً

الوسام الذهبي وسام العضو المشارك عضو متميز إشراف متميز 

شكراً: 2,765
تم شكره 3,613 مرة في 1,270 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

الله يسامحك اخي حواري
نكت في منتهى الروعة
اعجبتني كثيرا نتاع الولد اللي عايز ابوه يموت
تسلم يا الغالي على الطرح
هاهاااهاي

رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ [email protected] على المشاركة المفيدة:
قديم 02-13-2012, 01:17 AM   رقم المشاركة : 8
hawary
عضوية ذهبية






 

الحالة
hawary غير متواجد حالياً

 
hawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاًhawary عضوية جيدة فعلاً

داعم للمنتدى التميز في قسم الأسرة العام وسام العضو المشارك التميز في القسم الإسلامي 

شكراً: 7,237
تم شكره 4,707 مرة في 993 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

شكرا اخي احمد
علي مباداراتك الرائعه
نورت موضوعي

رد مع اقتباس
قديم 02-13-2012, 03:38 AM   رقم المشاركة : 9
Θ_ģĥÕśŢ
عضو خارق






 

الحالة
Θ_ģĥÕśŢ غير متواجد حالياً

 
Θ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميعΘ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميعΘ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميعΘ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميعΘ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميعΘ_ģĥÕśŢ عضوية معروفة للجميع

التميز في قسم الأسرة العام وسام العضو المشارك الوسام الفضي 

شكراً: 6,456
تم شكره 7,275 مرة في 1,921 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

هههههههههههههههه مشكوووووووووووووور ويسلمو والله كثير تضحك خخخخ

رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Θ_ģĥÕśŢ على المشاركة المفيدة:
قديم 02-13-2012, 03:53 AM   رقم المشاركة : 10
بيانكي
عضو سوبر






 

الحالة
بيانكي غير متواجد حالياً

 
بيانكي عضوية لديها صيت بسيطبيانكي عضوية لديها صيت بسيط

التميز في قسم الأسرة العام التميز في القسم الإسلامي مسابقة فرق مونمس الكبرى وسام العضو المشارك 

شكراً: 4,104
تم شكره 1,106 مرة في 444 مشاركة

 
افتراضي رد: نكت 2012 الجزء الرابع روعه

هههههههههههههههههههههههههههههههه

الله يسعدك ياهوراي نكت في منتهى الروعة

موفق في مدونتك إن شاء الله أكون من زوارك

تم التقيم~....ننتظر جديدك بفارغ الصبر هواري

موفق=)

رد مع اقتباس
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ بيانكي على المشاركة المفيدة:
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 07:06 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة لموقع مونمس / " يمنع منعاً باتا المواضيع السيئة المخالفة للشريعة الإسلامية" التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي المنتدى وإنما رأي الكاتب نفسه
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0