|
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
|
|
|
|
إضغط على
|
![]() |
|
|
أدوات الموضوع |
من 5
عدد المصوتين: 0
|
انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
||||||
|
||||||
|
هلا بميمي كدة تنزلي موضوع تصميم من ورايا...><
ههههههههههههه عموما ياقمر ماشاءالله عليكي بتتحسني كل يوم احسن من الي قبلة بس ياعسل انتبهي للخلفيات والخط والايطار الثلاثة الاشياء المهمة دي...~ واستخدمي خامات ياميمي ...والله يوفقك يارب اكتر واكتر...~ وثـــابري وانتظر جديدك ياقمر...~ سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام |
| الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ::Cinderella:: على المشاركة المفيدة: |
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|