|
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
|
|
|
|
إضغط على
|
![]() |
|
|
أدوات الموضوع |
من 5
عدد المصوتين: 0
|
انواع عرض الموضوع |
|
|
|
#1
|
||||||
|
||||||
|
سلام الله عليكم اخواني واخواتي واحبابي الغالين
ياريت الكل يدعوا لمصر الحبيبة ان تمر عليها تلك الايام علي خير لانها وللاسف تهان من شعبهاا .. والكل عايش في خيرها ومحدش حاسس بيها يجي واحد ايده ملوثة بدماء شبابها .. ويدخل في سباق الرئاسة وال بيحبها وشويه عصابة يجلدوا في لحمها .. ويطلعوا عين امـــ............): واحنا غلابه مش عرفين نعمل حاجة غير اننا ندعوا لها لما طلع حازم وقال شرع الله قالوا خليك في حالك احسن متشفش عيالك نزلنا للتحرير وقلنا للمشير اتقي الله فينا .. امر كــــ,, يضربو ا فيناا وفي العباسية يجرونا ودلوقتي الرئيس هيبقي الخسيس ........................ حسبي الله ونعم الوكيل |
| 15 أعضاء قالوا شكراً لـ امير الحرف على المشاركة المفيدة: |
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| في ظل مملكة الحرف |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
-:مواضيع أخرى تفيدك:-
|
||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى |
| درس مد الحـرف فِي الكِلمه..|[حَمله مُتميز آنــــآ | Anvas-ALwrd | دروس فوتوشوب - دورات تعليم فوتوشوب |