
09-29-2011, 10:49 AM
|
|
|
رد: رصاصااااااات....من افواهنااااااا
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLOOD
احسنت فعلا للكلام تاثيرات عده
القتل او الدواء
ولو ان كلان منا انتقى كلامه لوفرنا احزاننا طالما احرقت قلوبنا
ولو اعاد احدنا شريط سجل به كلامه ليوم واحد لوجد ان لسانه مخزن اسلحه ثقيله
شكراا على الموضوع
افتقدت النقاش معكى كثيرااا
|
اشكرك اخى
نورت فينك
وانا كمان اشتقت للنقاش معك
مشكور اخى على الرد
دمت فى امان الله
|