|
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
|
|
|
|
إضغط على
|
|
|
أدوات الموضوع |
من 5
عدد المصوتين: 0
|
انواع عرض الموضوع |
|
|
رقم المشاركة : 7 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
شكراً: 2,201
تم شكره 9,590 مرة في 1,354 مشاركة
|
نروح المدرسه بدري ونضحك داخل الطابـور
… نحاول نزعج العالم في روحتنـا وجيتنـا وعشان نأخر الحصه نخبـي علبـة الطبشـور … نشاغب بـس فالآخـر تميزنـا برائتنـا نحب الضحك والهيصه نحب انط فوق السـور … نفرفش ليه مانفرفش مدام الضحك عادتنـا
|
|
|
|
| 11 أعضاء قالوا شكراً لـ ڝـعـِب المنـاڷ ● على المشاركة المفيدة: | ŜỂńїōŖ , ოყʂէεɾἶօմʂ, امير الحرف, اسير الصمت, hawary, Florns , N.Yasser, NaZeK, ساكورا عربي , سحر الخيال , President |
| مواقع النشر (المفضلة) |
|
|
-:مواضيع أخرى تفيدك:-
|
||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى |
| انا فطرت | excipa | المنتدى العام |