|
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
|
|
|
|
إضغط على
|
|
|
أدوات الموضوع |
من 5
عدد المصوتين: 0
|
انواع عرض الموضوع |
|
|
رقم المشاركة : 11 |
|
![]()
شكراً: 467
تم شكره 106 مرة في 38 مشاركة
|
بعد سنوات طويلة اكتشفنا انه :
. . . . .... . . . . حسني مش مبارك .. وبشار مش اسد .. وبن علي مش زين .. وعلي عبد الله مش صالح .. . . . بس القذافي .. هو الوحيد اللى طلع معمر ..
|
|
|
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
|
|
-:مواضيع أخرى تفيدك:-
|
||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى |
| المدونة تبعي هع | Mao | مدونات الأعضاء |
| اكثر من 350 طريقة من المأكولات المنوعة في ملف واحد | ze3o | منتدى الطبخ |