عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-09-2012, 01:17 PM
الصورة الرمزية الـرومـانـسـيـه
الـرومـانـسـيـه الـرومـانـسـيـه غير متواجد حالياً
مشرفة سابقة
 
شكراً: 4,998
تم شكره 5,434 مرة في 1,899 مشاركة

الـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميع









افتراضي رد: *-* توقيع ورمزية هدية لكل عضو جديد! | مرحبا بك في مونمس | مقدمة من البطل الصامت & sarutobi sasuke

 
عن جد راح تتجاهلونى
يا احاجه انا عارفه الجدد .بس لازم تفكريهم
هههههههههههههـ
عديها يالله وعاوزه تصميم من المبدعين هنااااا
الله يقطع ابليسكم .الى ماراح يسويلى.راح امنع عرضه فى العااام
ههههههههههـ
والى عاوز يشتكى يشتكى
احم.........طبعا انا اختكم الصغيره.احم ما بعرف ممكن الكبيره
ههههههههههـ
تجاهلها صامت.وانت اخى سارتوبى.اعتبر الحاجه ما دخلت على الطرح
وسو الى اى طلبته
هههههههـ
التوقيع :

كن في الحياة كعابر سبيل .. وأترك وراءك كل أثر جميل.. فما نحن في الدنيا إلا ضيوف .. وماعلى الضيوف إلا الرحيل
رد مع اقتباس
2 أعضاء قالوا شكراً لـ الـرومـانـسـيـه على المشاركة المفيدة: