الموضوع
:
اضحكي لحد ماتتعبي (انا مانيب المسئوله!!)
عرض مشاركة واحدة
#
1
08-28-2012, 01:48 AM
اسير الصمت
مشرفة عالم حواء
شكراً: 5,645
تم شكره 6,248 مرة في 2,253 مشاركة
رد: اضحكي لحد ماتتعبي (انا مانيب المسئوله!!)
اكيد ما ما اقصد حد غير كنكون
الحمد لله تمام طمنيني عنك
التوقيع :
أداوي جـــــــروحي بــــــــدموعي
اسير الصمت
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات اسير الصمت