الموضوع
:
..~* أعدم العضو اللى عايزة عند الرقم (5) بالشنق او رمياً بالرصاص ..إلخ *~..
عرض مشاركة واحدة
#
1
07-21-2012, 02:51 PM
ورود الغلا
عضو فعال
شكراً: 137
تم شكره 348 مرة في 178 مشاركة
رد: ..~* أعدم العضو اللى عايزة عند الرقم (5) بالشنق او رمياً بالرصاص ..إلخ *~..
لا انا مسكينه ليه كذا
الله على الظالم الله عليه ههههههه
طعنتيني يا صديقتي1111111
التوقيع :
ﺂﻟ̲ﮧ̲ﻏ̲ﮧ̲ﻶ̲ ̲ﯙ̲ﺭ̲ﯙ̲ﺩ
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ { مَنْ لا يَشْكُرُ النَّاسَ لايَشْكُرُ اللَّهَ }
ورود الغلا
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات ورود الغلا