الموضوع
:
هل تعلم؟؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
06-13-2012, 03:26 AM
Ahlawy
عضو فعال
شكراً: 166
تم شكره 354 مرة في 158 مشاركة
رد: هل تعلم؟؟
معلومات قيمـه جداً ، اول مرة اعرف المعلومات دي
تسـلم ايدكـ علي الموضوع والمعلومات ، واصل تئلقك
خالص تحيـاتيي ،،
التوقيع :
لو حستها قفلت
وهمومك
كترت عليك ماتقولش
ربى
غضبان يمكن من حبه فيكـ
قفلها جامد عاوزك تفتكرة اصلك
نسيت
لو مش
بيحبك
كان سابك ماكان
خلاك
صحيـــت
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Ahlawy على المشاركة المفيدة:
sebastian
Ahlawy
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات Ahlawy