
06-06-2012, 05:37 PM
|
|
|
رد: ~.،اًسِـٍـُتـرآ ζـهـ~اڷ[ش]ـٍبـًآآب[ْْْ~ ۾ـمنوξ.الـب[ں]ــآآت
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sasuke.Uchiha
لما تضحك جامد بطلع صوت فيه حرف ( خ )
دي ضحكتني المفضلة واشوفها اقوي من ( هههههههه )
|
اهـا كويـس انكـ قلتلي لحسن انا كنت فاكرها حاجة تانيه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
|