عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 11-18-2011, 11:47 AM
الصورة الرمزية ToOoha
ToOoha ToOoha غير متواجد حالياً
مشرفة منتدى الأسرة العام
 
شكراً: 3,276
تم شكره 4,227 مرة في 1,450 مشاركة

ToOoha عضوية معروفة للجميعToOoha عضوية معروفة للجميعToOoha عضوية معروفة للجميعToOoha عضوية معروفة للجميعToOoha عضوية معروفة للجميعToOoha عضوية معروفة للجميع









افتراضي رد: رغم الألاااام و الجروووح و الأحزاااان ما زلت أبتسم

 







همسة (عازفة الأحزان)





غدر الأصحاب

جيتك يابحر ابشكي غدر الأصحاب .. ليه يابحر غدر بي أعز أصحابي ..


ليه قاطعني وابتعد عني .. ليه هجرني ورحل .. ليه هدم جسور المحبة ..


قصته يابحر قصه غريبة .. هجر صاحبه ع أبسط الأسباب .. تعاهدنا


يابحر ع طاعة الرحمن .. وحفظ كتابه القرأن .. تعاهدنا ع المحبة ف الرحمن ..


وفي لحظة غدر طعني بسهم غدار .. طعني يابحر بليا أسباب .. ضاع


العهد بعد ماكان .. بعد ما ضاع الوفى جا أعز أصحابي يطعني بذاك


السهم .. ورحل بليا موادع .. بذمتك يا بحر وش تسمي اللي حصل غير انه

غدر الأصحاب





التعديل الأخير تم بواسطة لارا ; 06-02-2012 الساعة 09:18 PM
رد مع اقتباس
13 أعضاء قالوا شكراً لـ ToOoha على المشاركة المفيدة: