عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-29-2011, 10:49 AM
الصورة الرمزية الـرومـانـسـيـه
الـرومـانـسـيـه الـرومـانـسـيـه غير متواجد حالياً
مشرفة سابقة
 
شكراً: 4,998
تم شكره 5,434 مرة في 1,899 مشاركة

الـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميعالـرومـانـسـيـه عضوية معروفة للجميع









افتراضي رد: رصاصااااااات....من افواهنااااااا

 

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BLOOD مشاهدة المشاركة

احسنت فعلا للكلام تاثيرات عده

القتل او الدواء

ولو ان كلان منا انتقى كلامه لوفرنا احزاننا طالما احرقت قلوبنا

ولو اعاد احدنا شريط سجل به كلامه ليوم واحد لوجد ان لسانه مخزن اسلحه ثقيله

شكراا على الموضوع

افتقدت النقاش معكى كثيرااا
اشكرك اخى
نورت فينك
وانا كمان اشتقت للنقاش معك
مشكور اخى على الرد
دمت فى امان الله
التوقيع :

كن في الحياة كعابر سبيل .. وأترك وراءك كل أثر جميل.. فما نحن في الدنيا إلا ضيوف .. وماعلى الضيوف إلا الرحيل
رد مع اقتباس