عرض مشاركة واحدة
قديم 09-29-2011, 12:50 AM   رقم المشاركة : 8
BLOOD
زائر





 

افتراضي رد: تخيلو لو كلنا فى بيت واحد

انا من زمان ما دخلت البيت
كنت شغال يلا ورده سولى عشاء
وانتى يا ساندى اعملى شاى
بسرعه تحركو<<<< عامل فيها راجل كبير هههههه