عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-28-2011, 07:00 PM
الصورة الرمزية aiko chan
aiko chan aiko chan غير متواجد حالياً
عضوية ذهبية
 
شكراً: 2,341
تم شكره 1,649 مرة في 504 مشاركة

aiko chan عضوية جيدة فعلاًaiko chan عضوية جيدة فعلاًaiko chan عضوية جيدة فعلاًaiko chan عضوية جيدة فعلاً









افتراضي رد: تصميمي الجديد (ايس&غوينجي)^^

  شكرا لمروركم
وشكرا يااخي بو وليد على اقتراحك^^
و ان شاء الله اعملها في التصاميم القادمه
التوقيع :
ملاحظه: ~aceo~san~ سابقا



رد مع اقتباس