الموضوع
:
مـا هــيْ طريقــتڪْ فيـ التعبيــر عن غضبــــڪْ؟؟!؟
عرض مشاركة واحدة
#
1
08-11-2011, 03:58 AM
βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ
عضو سوبر
شكراً: 3,721
تم شكره 2,758 مرة في 456 مشاركة
رد: مـا هــيْ طريقــتڪْ فيـ التعبيــر عن غضبــــڪْ؟؟!؟
موضوع جميل جدا
مش بتعصب أصلا نهائى
لانى من 5 سنين خدت قرار ان محدش هيعصبنى ابدااااا
ممكن من دلوقتى تخد القرار ده
فعلا جامد جدااااا
التوقيع :
when I'm gone
,
just
carry on, don't mourn
اسرار الفيس بوك
مڜ عاٲٳرف اﮖــتب ٳالعنواٲٳن ايے !! بس محدڜ يزعل
تابع اخر اخبار التقنيه والتكنولوجيا والجولات الحديثه
تبا لكل من يعتقد انى طيب
دانا غلباااااااان
ما حدث فى الياهو..حدث فى مونمس
زوبعه فى فنجان
βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ