عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-11-2011, 03:58 AM
الصورة الرمزية βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ
βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ غير متواجد حالياً
عضو سوبر
 
شكراً: 3,721
تم شكره 2,758 مرة في 456 مشاركة

βĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ عضوية مشهورة نوعاً ماβĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ عضوية مشهورة نوعاً ماβĹỐốĎỴ βŘǺΪЙ عضوية مشهورة نوعاً ما









افتراضي رد: مـا هــيْ طريقــتڪْ فيـ التعبيــر عن غضبــــڪْ؟؟!؟

  موضوع جميل جدا

مش بتعصب أصلا نهائى
لانى من 5 سنين خدت قرار ان محدش هيعصبنى ابدااااا
ممكن من دلوقتى تخد القرار ده
فعلا جامد جدااااا




التوقيع :

when I'm gone, just carry on, don't mourn
مڜ عاٲٳرف اﮖــتب ٳالعنواٲٳن ايے !! بس محدڜ يزعل
تابع اخر اخبار التقنيه والتكنولوجيا والجولات الحديثه
تبا لكل من يعتقد انى طيب
دانا غلباااااااان

ما حدث فى الياهو..حدث فى مونمس
زوبعه فى فنجان
رد مع اقتباس