عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-10-2011, 04:01 AM
الصورة الرمزية sakora ha
sakora ha sakora ha غير متواجد حالياً
مشرفة سابقة
 
شكراً: 1,769
تم شكره 950 مرة في 573 مشاركة

sakora ha عضوية مميزة فعلاًsakora ha عضوية مميزة فعلاًsakora ha عضوية مميزة فعلاًsakora ha عضوية مميزة فعلاًsakora ha عضوية مميزة فعلاً









افتراضي رد: سجلي احساسك ياحــــواء عند دخولك للمنتدى ولو بكلمة

 

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DeMoIzeLle UtaU مشاهدة المشاركة

على الاقل مو واصله لحالتك يا مغبره

وش هي حالتي تعرفي..؟؟
حالتي هي اقل من حالتك يافهيمة
التوقيع :




رد مع اقتباس