عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 07-22-2011, 01:12 PM
gogeta gogeta غير متواجد حالياً
عضو خارق
 
شكراً: 528
تم شكره 277 مرة في 102 مشاركة

gogeta عضوية ستكون لها صيت عما قريبgogeta عضوية ستكون لها صيت عما قريب








افتراضي رد: ماذا فعلوا المراهقون!!!

  اولا تسلم على الموضوع
ثانيا زى ما قال يوتشها ساسكى فى اعمارهم فوق ال25 ويقودون بتهور
يعنى لا داعى لسواقة السيارة اصلا لو الواحد ما عندهوش امكانيات تساعده مش عشان اصحابه جايبين يبقى هو كمان لا كل واحد برضه على اده اهليهم مش اعدين على بنوك
ولماتتوفر الأمكانيات ويعرف يسوق كويس يبقى اسمه بيسوق سيارة
التوقيع :

رد مع اقتباس